باربری در الهیه

باربری در الهیه ، باربری الهیه ، اتوبار الهیه ، باربری در تهران ، بسته بندی لوازم منزل

باربری در الهیه

باربری در الهیه ، باربری الهیه ، اتوبار الهیه ، باربری در تهران ، بسته بندی لوازم منزل

بسته بندی مبلمان در اسباب کشی

بسته بندی مبلمان در اسباب کشی و باربری یکی از اموری است که اهمیت زیادی دارد. چرا که اکثر قریب به اتفاق خانه ها، شرکت ها و غیره امروزه دارای مبلمان هستند. از این رو در هنگام اسباب کشی، یکی از مهم ترین بخش های کار، بسته بندی و حمل مبلمان به مکان جدید است که این کار توسط کارگران شرکت های باربری تهران به آسانی انجام می شود.

بسیاری از کسانی که قصد اسباب کشی دارند، نگران آسیب دیدن مبلمان خود در حین آن هستند. البته حق با این افراد هست چون مسلما هیچ کس دوست ندارد که در زمان اسباب کشی و حمل بار، اسباب و اثاثیه اش آسیب ببیند. 

مبلمان از لایه های مختلف چوب، روکش پارچه و یا الیاف های بکار رفته در سطح بیرونی آن تشکیل می شود. به این دلیل تقریبا تمام بخش های آن حساس و به نوعی آسیب پذیر در برابر ضربه های شدید است. به همین جهت باید در هنگام اسباب کشی با استفاده از شرکت های باربری تهران، نهایت دقت و توجه را در زمینه مراقبت از نحوه جابجایی و بسته بندی مبلمان بکار برد.  

اگر بسته بندی مبلمان به درستی صورت گیرد، هم امکان آسیب دیدن آن بسیار کم می شود و هم اینکه حمل و جابجایی آن سریعتر صورت می گیرد. اما برعکس در صورت بسته بندی اشتباه و غلط مبلمان، امکان ضربه خوردن و آسیب رساندن به آن در طول اسباب کشی و باربری بیشتر می شود. به همین جهت، استفاده از نحوه بسته بندی درست و صحیح مبلمان اهمیت زیادی دارد.

لایه های الیاف و یا پارچه رویه مبل در برابر ضربه و پایه های چوبی نیز در برابر ساییدگی حساس هستند. بنابراین هنگام بسته بندی مبلمان تا حد امکان باید بخش های مختلف آنرا با استفاده از وسایل و لوازمی که پوشش دهنده آن می توانند باشند، مثلا کارتن های بزرگ، پارچه، سلفون و غیره به دقت بپوشانید.

اگر می خواهید خودتان و یا با استفاده از خدمات بسته بندی ارائه شده توسط شرکت های فعال در زمینه اسباب کشی و باربری تهران، اقدام به بسته بندی مبلمان منزل کنید، از راه های مختلفی می توانید این کار را انجام دهید که سه راه معمول و پر استفاده در این زمینه را جهت اطلاع شما معرفی می کنیم:

• استفاده از سلفون در بسته بندی مبلمان: این روش صرفا موجب می شود که در طول باربری و اسباب کشی، گرد و خاک بر روی بدنه مبلمان ننشیند و عملا موجب حفاظت از بدنه آن در برابر ضربه و یا ساییدگی نمی شود.

• در مبل های معمولی که اغلب از چوب و پارچه هستند و قطعات مبل قابل جداسازی نیستند، می توانید بدنه مبلمان را با استفاده از نایلون، کارتن های چند لایه مخصوص اسباب کشی و غیره به خوبی بپوشانید و بسته بندی کنید. به این ترتیب احتمال آسیب دیدگی آن بسیار کم می شود.

• اگر مبلمان شما به گونه ای است که اجزاء آن قابل جداسازی هستند، بهتر است برای بسته بندی این کار را انجام بدهید و با دقت تک تک پایه ها را جدا کرده و در بسته ها و یا کارتن های مخصوص بسته بندی وسایل بگذارید استفاده از وسایل و امکاناتی مانند استرچ رپ نیز تا حدودی می تواند به بسته بندی کمک کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.